Litteratur

Nu har all information/litteratur kommit som vi behöver och vi har insett att det inte är så långt kvar tills vi verkligen ska åka. Jag (Caroline) har nog inte riktigt fått klart för min helt och hållet att det verkligen är snart vi åker, men ju närmare det kommer ju mer inser jag att vi ska göra det.
Nu är det bara att börja läsa igenom så att man är väl förberedd.

All information vi behöver


" Hej snart är det dags för dig att åka till Thailand. I detta utskick får du slutfaktura, förberedande information och litteratur"


Ha det bra Caroline & Rebecca ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är "sjukt" snart åker vi!! <3

2010-08-02 @ 21:42:44
Postat av: Carro

Ja, åå jag längtar mer än någonsin <3

2010-08-03 @ 23:00:10
URL: http://madebyvarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0