24-29juni

Nu var det länge sedan vi var här igen....
Vi har gjort en massa andra saker så vi  har inte haft tid att blogga. Vi har tillbringat varje dag sedan den 24juni tillsammans. Natten mellan den 24-25 juni sov Carro över hos mig (Rebecca), sen den 25juni så var det Midsommar som vi firade tillsammans hemma hos mig och det blev även en sväng till stan för att dansa. Sen så blev vi chaufförer på kvällen, en helt lyckad dag/ kväll. Den 26juni åkte min familj hem till Carros familj för att fira lite midsommar på midsommardagen. JÄTTE trevligt. Det blev en heldag där. Den 27juni spelade vi och våra familjer minigolf tillsammans, och fikade i stan. Sen åkte jag, min mamma (Maria), Carro, hennes mamma (Lotta) och Carros bror Jonathan till Ullared för att spela bilbingo. Vi vann tyvärr ingenting, men en mysig och trevlig kväll hade vi. 28juni åkte jag, Carro, Amanda och Emma till Liseberg för att gå på allsång - Lotta på liseberg, tråkigt att köa så länge men roligt hade vi i alla fall. Hemresan kommer jag ALDRIG att glömma... Natten mellan 28-29juni sov jag över hos Carro. 29juni PLUGGADE jag och Carro PROJEKTARBETE... Vi sökte ett stipendium hoppas nu bara att man kan få det!! :) Skulle vara så fantastiskt skönt och roligt i så fall... Idag ska vi tyvärr inte träffas, jag börjar JOBBA idag!!!

Nu vet ni lite vad som har hänt.:)
Här kommer även bilder

Midsommarafton, Caroline och Rebecca (jag)

                   
Jonathan, Carros bror     Caroline                 Rebecca



Köar till Allsång på Liseberg!!


Amanda

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tackar för de UNDERBARA dagarna som spenderades med dig <3

2010-06-30 @ 22:16:30
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack själv <3 mitt!!

2010-07-01 @ 00:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0