Elefant ridning

Hejsan!!
Vi har det kanon har pa Kho Chang...!!
Tankte forst beratta lite om gardagen, igar gjorde vi forsta provningen pa vara balklanningar!
Fargen far ni veta senare... Hihi!!
Carolines: Passade perfekt... bara lite sma detaljer som ska fixas!
Rebeccas: Den var for stor, sa den skulle de syin, och sen var det mycket mer att fixa...!!

Idag har vi hunnit med jatte mycket!
Dagen borjade med elefant ridning, riktigt mysigt och roligt!! Mitt ute i djunglen var vi!!
Sen har det blivit en heldag pa stranden...!
Nu sitter vi pa ett internet cafe och sen ska vi ga for att prova vara balklanningar igen, de ska vara kalra idag. Far la se hur det blir med det...

Var elefant och elefantchaffor


// Caroline och Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma Lotta <3 <3

Hej Hej mina tjejer <3 <3



Vad roligt att prata med er genom skype i dag.=)<3 Även Fanny och Michaela tyckte det var roligt.=)Elefantridningen vet jag att det är roligt att rida på elefanterna.=)Det är ett måste när man är i thailand om man inte gjort det innan.=) Era balklänningar kommer ni att bli jättefina i.=) Jag vet ju vilka färger ni har tagit och det kommer att passa er.=)Så skönt det låter med att ni har haft sol i dag och det har varit varmt och skönt och ni har varit på stranden och njutit.=)Hoppas nu att ni hann med en massage innan ni skulle prova balklänningarna.=) BAMSEKRAMAR I MASSOR <3 <3 <3 <3

2010-11-02 @ 16:18:32
Postat av: jessica

Jag vill oxå veta vilka färger !!!! CARRO , hm !

Hoppas klänningarna satt bra.. Ha det så gott de sista dagarna.. Passa på att njuta idag är det verkligen inomhus som gäller , Fy ! Ruskigt alltså !

Kram kram

2010-11-02 @ 17:16:12
Postat av: Mamma Mia

Hej tjejer! Var det kul med elefantridning, särskilt när han skulle sätta sig va...hahaha.?!

Härligt att ni fick lite sol idag:-)

Jag vet också färgerna på balklänningarna:-)!!!!

Puss och kram på er tjejer!!!!

2010-11-04 @ 18:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0