Orm...

Fy fan vilken kvall!!
Vi har ju haft besok av en orm hos oss, och nu ikvall pratade vi med Rose, hon sa att den ar farlig och att det inte ar sakert for oss att sova dar... Sa just nu ligger vi i ett rum jamte barnen... Vi sag just nu verkligheten, den de forsokt dolja for oss, barnen har inga madrasser utan de sover pa golvet, och det ska aven vi gora i natt, men det ar bara en natt barnen gor det ALLTID!!
I morgon ska det bli en orm runda i vart rum och runt om huset...
Nu ar vi i alla fall sakra sa vi kan sova god natt!!

// Caroline och Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lotta Renérius

Men fy så läskigt,ja det är tyvärr många barn i världen som har det svårt,Kram på dig!!!

2010-10-24 @ 18:49:51
Postat av: Mamma Lotta <3

Hej Hej! <3



Men Fyyyyyyyyyyyy vad det en orm som hade varit på toaletten och den var farlig med=( Ni som trodde det var en mus eller råtta hihihi. Viken tur att ni pratade med Rose och hon sa att ni skulle flytta på er. Annars hade kanske ormen kommit in till er när ni sover.Jasså dom har döljt för er att barnen har madrasser men det har dom inte.=( Men hur kan dom sova direkt på golvet det är ju hårt som bara den.=( stackars barn. Hoppas att ni kan sova lite i natt ialla fall. Och att dom tar ormen tills i morrn=) BAMSEKRAMAR <3 <3 <3

2010-10-24 @ 20:38:16
Postat av: Karin

Fy vad läskigt med orm! Tur att det fannas ett säkert ställe!

Stackars barn som behöver sova på golvet också :( Hoppas att de kan få i alla fall madrasser inom snar framtid!

Hoppas att det inte kommer fler ormar på besök och att barnen och ni förblir säkra. KRAM på er! :)

2010-10-24 @ 21:12:42
Postat av: Caroline och Rebecca

Lotta R: Vi har det riktigt bra hemma sa vi ska absolut inte klaga... Kram

Lotta: Vi har sovit riktigt bra pa golvet, barnen ligger direkt pa golvet, men nagra har ett tacke under sig, och det har vi haft i natt! Blev riktigt besvikna nar vi sag verklighetern Rose som sagt att de har madrasser....!!

Karin:Madrasser behover verkligen barnen, hoppas verkligen att de far det snart! Mer ormar det hoppas vi inte att det kommer!

KRAMISAR

2010-10-25 @ 02:54:02
Postat av: Mamma mia

Hej tjejer! Ja ni hade verligen tur med ormen:-)Åh jag som trodde att dom iallafall hade någon cm tjock madrass att sova på, stackars barn vilket liv dom lever:-(.

Sköt om er och barnen<3<3<3<3!!!

Puss och kram!!!!

2010-10-25 @ 18:35:10
Postat av: Rebeccas lilla syster michaela

hej bex och carro ormen låter läskig jag hade dött om jag hade ståt framför den då hade jag bara sprungit för livet även om ormen jagade mig



saknar er både jag och fanny <3 <3 <3

2010-10-26 @ 17:37:07
Postat av: Anonym

hej bex och carro ormen låter läskig jag hade dött om jag hade ståt framför den då hade jag bara sprungit för livet även om ormen jagade mig



saknar er både jag och fanny <3 <3 <3

2010-10-26 @ 17:39:42
Postat av: Sofie

Hej!

fy va tråkigt det låter med att barnen får sova på bara golvet! hemskt! vi i sverige är ju så vana vid att ha en go, mjuk säng, medan de inte ens får en liten madrass :(

blev bara lite nyfiken om det finns något barn ni har fått en speciell koppling med?

Ha det bra! /Sofie (från dansen :))

2010-10-26 @ 18:25:22
Postat av: Caroline och Rebecca

Mamma Mia: Nagon madrass hade de INTE!

Rebeccas lilla syster: Ormar ar laskiga! Gumman vi saknar er med!!

Sofie: I Sverige har vi det sa javla bra och anda klagar vi!! Ja det finns en heldel barn,som vi fatt jatte bra kontakt med kommer kannas extra jobbigt nar vi ska lamna de barnen!!

2010-10-27 @ 03:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0